Нашето стандартно време за доставка е 3-5 работни дни.
Стоките ще бъдат доставени с фактура, която служи като данъчен документ. Ако желаните стоки не са налични или през това време са възникнали непредвидени обстоятелства, свързани с доставката, представители на доставчика ще информират клиента, своевременно за неоправданото забавяне, използвайки предоставените данни за контакт. Ако пратката не е получена в посочения период за доставка от страна на клиента, и той не е бил уведомен за това от СМРАФИЛ ООД , клиентът трябва да се обади на телефонен номер за обслужване на клиенти: +359 889 425 731 (Понеделник-Петък от 9:00 до 17:00) или да се свърже с нас чрез имейл адрес: info@fotevafashionhouse.bg
За да направите поръчка, трябва да попълните и подадете необходимите данни, регистрационни форми/формуляри към сайта. Поръчки се обработват в следното работно време: от понеделник до петък от 09:00 до 17:00 ч. Поръчки, направени след 17:00 ч от понеделник до четвъртък, се обработват на следващата сутрин след 09:00 ч. Поръчки, направени след 17:00 ч в петък, се обработват в понеделник след 09:00 ч. Цената/разходите за доставката на стоките са за Ваша сметка и се начисляват и плащат в допълнение към посочените в сайта цени на стоките.
Доставките за населени места/адреси в Република България се извършват в срок 3-5 работни дни считано от:
- Заплащането на цената, в случай, че е избрано заплащане на цената на стоката по банков път или с кредитна или дебитна карта;
- Поръчката, в случай, че е избрано заплащане на цената на стоката при доставката, с наложен платеж.
Доставките за населени места/адреси в Република България се извършват чрез куриерска фирма като цените за доставка са съобразно актуалната ценова оферта на посочената куриерска фирма, както следва:
В случай, че СМРАФИЛ ООД не е в състояние да достави поръчаната стока на неговия клиент (и) по обективни причини, които са извън неговия контрол, на клиентът(ите) ще бъде заплатена цената на стоките в пълен размер, ако същата е била заплатена предварително от клиента.
Потребителят/клиентът носи изцяло риска от повреждане/загубване на стоката при доставката. Веднага след предаване на стоката на куриер, СМРАФИЛ ООД се освобождава от риска, който се прехвърля върху потребителя/клиента. СМРАФИЛ ООД не носи отговорност за закъснение в случай, че закъснението се дължи на куриер или друг доставчик.
Веднага след доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от потребителя/клиента или упълномощено от него лице. Евентуални повреди и други щети следва да бъдат докладвани незабавно на СМРАФИЛ ООД.
В случай, че бъде установено наличие на щети, които са се получили при транспортирането на стоката, СМРАФИЛ ООД не носи отговорност за повреждането на тази стока. При посочени неверен или сгрешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката, СМРАФИЛ ООД не е обвързано от каквото и да е задължение за изпълнение на поръчката.
При предаване на стоката потребителят/клиентът или трето лице подписват придружаващите я документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението, но приема стоката на доставка и е на посочения от клиента адрес.
При неоснователен отказ за получаване на стоката Клиентът дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката. В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, СМРАФИЛ ООД се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока.